DPSadegh News And Products

خبر گزاری برنامه ها و فعالیت های مدرسه ی امام جعفر صادق (ع) - غیر دولتی ( توسط بچه های پایه ی سوم )

DPSadegh News And Products

خبر گزاری برنامه ها و فعالیت های مدرسه ی امام جعفر صادق (ع) - غیر دولتی ( توسط بچه های پایه ی سوم )

خدا...

 

 

 

گفتم: خدایا از همه دلگیرم

گفت: حتی از من؟

گفتم: خدایا دلم را ربودند

گفت:پیش از من؟

گفتم :خدایا چقدر دوری

گفت: تو یا من؟

گفتم :خدایا تنها ترینم

گفت:پس من؟

گفتم خداا کمک خواستم

گفت:از غیر من؟!

گفتم: خدایا دوستت دارم

گفت: بیش از من؟

گفتم: خدایا اینقدر نگو من

گفت: من توام تو من...

نظرات 3 + ارسال نظر
بهار جمعه 16 اردیبهشت 1390 ساعت 14:10 http://takghalam.ir

مرسی وبلاگ جالبی دارید مطالبتونم جالبه!
موفق باشید

مسعود جمعه 16 اردیبهشت 1390 ساعت 14:10 http://masoudattaran.persianblog.ir

سلام دوست عزیزم وبلاگت مطالب بسیار خوبی داره که این مطالب واسه ی من خیلی مفید بوده اگه دوست داشته باشین میتونییم با هم تبادل لینک کنیم در ضمن من با مطلبی در مورد توهم توطئه فراماسونری و شیطان پرستی به روزم خوشحال میشم نظرتون رو راجب به این مطلب بدونم چون در تحقیقاتم خیلی واسم مهمه بدومنم نظر مخاطبان راجب به این موضوع چیه ازت یه دنیا ممنونم

سروش سه‌شنبه 3 خرداد 1390 ساعت 11:49

آرش کارت عالی بود حال کردیم!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد