DPSadegh News And Products

خبر گزاری برنامه ها و فعالیت های مدرسه ی امام جعفر صادق (ع) - غیر دولتی ( توسط بچه های پایه ی سوم )

DPSadegh News And Products

خبر گزاری برنامه ها و فعالیت های مدرسه ی امام جعفر صادق (ع) - غیر دولتی ( توسط بچه های پایه ی سوم )

کی تو ذهنته؟

سلام. امروز میخوام یه سایت خیلی خیلی جالب بهتون معرفی کنم.غول چراغ جادوی توی این سایت میتونه ذهن شما رو بخونه. فقط کافیه یه شخصیت معروف و شناخته شده رو توی ذهن خودتون انتخاب کنید(قدیمی و خدیدش هم فرقی نداره)و بعد Play رو بزنید.بعد باید به سوالاتی که ازتون می پرسه جواب بدین(حداکثر 20 سوال).فقط دقت داشته باشید که نباید به سوالی اشتباه جواب بدین.انگلیسیتون هم باید خوب باشه.اگر هم خوب نیست از دیکشنری استفاده کنید.

من خودم کوروش کبیر رو انتخاب کردم.این هم عکسش:

عکس

این هم لینک سایت: سایت

نظر یادتون نره. موفق باشید.

نظرات 4 + ارسال نظر
اناری شنبه 14 خرداد 1390 ساعت 17:57

اره درسته اگر به سوالاتش خوب جواب بدی
من زیاد انگلیسیم خوب نیست بخاطر همین شما هم از روش من استفاده کنید یک خروار نوشته انگلیسی بهش بدید برایتان همزمان ترجمه میکند اسم این برنامه translate است این نام را در گوگل بزنید می اورد متن های دل خواهتان راکپی و در کادر ان paste کنید.
متاسفانه این برنامه دانلود نمی شود.

Mankind:

مرسی مسعود جون.
بچه ها از لینک زیر هم میتونید استفاده کنید.

http://translation.babylon.com/persian/

پیام سه‌شنبه 17 خرداد 1390 ساعت 15:36

عجب چیزیه. خیلی توپ بود.
دیوید کاپرفیلد هم جالب بود.
آقا بهنام از این چیزا بازم بزار.

Mankind:

چشم جیگر ،
از این چیزا تو نت زیاده ولی من خوباش رو براتون می ذارم.

محمد رضا ناصری چهارشنبه 18 خرداد 1390 ساعت 20:10

جالب بود !!!!!همین که این قدر دایره تصاویرش بالاست خودش نشون میده که چیزه جالبی برای سرگرمیه
با تشکر منتظر بعدیش هستیم!!!!!

حتما بعدیهاش هم میاد

shahriar سه‌شنبه 24 خرداد 1390 ساعت 19:59

خیلی سایت زیبا و سرگرم کننده ای بود.
ممنون

Mankind:

U'R VelKm

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد