DPSadegh News And Products

خبر گزاری برنامه ها و فعالیت های مدرسه ی امام جعفر صادق (ع) - غیر دولتی ( توسط بچه های پایه ی سوم )

DPSadegh News And Products

خبر گزاری برنامه ها و فعالیت های مدرسه ی امام جعفر صادق (ع) - غیر دولتی ( توسط بچه های پایه ی سوم )

عکس های بچه های پایه دوم

عکس های بچه های پایه دوم (مکان : پژوهش سرای رازی . محل برگزاری آزمون روبوکاپ) 

اینا چند تا عکس از بچه های پایه دومه که بعد و قبل و در حین آزمون برای یادگاری گرفته اند.  

لینک دانلود همه ی عکس ها(برای دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید) 

   

      Download file now

 حجم فایل : ۱۱.۸ مگا بایت 

  

راستی نظر یادتون نره ها حتما نظر بدید 

اینم چند نمونه از عکس ها 

 

 

 

 

 

 

اینم عکس های سر امتحان (۳۰ ثانیه مانده به آغاز امتحان) 

 

 

 

نماینده ی بچه های (پایه دوم) : DX Group

نظرات 8 + ارسال نظر
معروفه جمعه 16 مهر 1389 ساعت 22:04


من همون معروفه ام که عکسش اونجاس!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
باشههههههههههههههه!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سروش مجدپزشکی شنبه 17 مهر 1389 ساعت 00:56 http://www.soroushao.blogfa.com

سلام چه عجب یه پست درست و حسابی یکی گذاشت!

منم هستم ولی متاسفنه تو پشت صحنه ام
نه شوخی کردم خونه خواب بودم

زینالی یکشنبه 18 مهر 1389 ساعت 16:31

سلام
عکس ها زیباست
رو کیفیت کار کنید
یا علی

mohsen001 یکشنبه 18 مهر 1389 ساعت 17:07

من به شخصه تو این عکس ها خودم وحاج ملا (سیندرلا)وسروش وخدابنده را زوج های خوشبخت می بینم.

میلاد سه‌شنبه 20 مهر 1389 ساعت 18:08

علی سولجر

پروری چهارشنبه 21 مهر 1389 ساعت 12:51

آفرین ابتکار خیلی جالبی بود

ممنون

ناشناس شنبه 7 اسفند 1389 ساعت 20:15

قبل از عکس گرفتن به اصلاح صورت بپردازید(سیبیل وریش)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد