DPSadegh News And Products

خبر گزاری برنامه ها و فعالیت های مدرسه ی امام جعفر صادق (ع) - غیر دولتی ( توسط بچه های پایه ی سوم )

DPSadegh News And Products

خبر گزاری برنامه ها و فعالیت های مدرسه ی امام جعفر صادق (ع) - غیر دولتی ( توسط بچه های پایه ی سوم )

جان تری:آنلکا غیر قابل مهار است

برای خواندن کامل خبر ها به ادامه ی مطلب بروید: 

جان تری: آنلکا غیر قابل مهار است



سرمربی روبین کازان: مسی بخشی از میراث فوتبال است



مارادونا در روسیه؛ جلسه پنهانی با مسی؟ 


خوسه گارسیا: کریوف، سرطان بارسلوناست؛پپ بیش از حد به کریوف وابسته است

جان تری: آنلکا غیر قابل مهار استجان تری، کاپیتان تیم چلسی، نیکلاس آنلکا، مهاجم تیمش را مورد ستایش قرار داد. این مهاجم فرانسوی در دیدار شب گذشته آبی ها مقابل المپیک مارسی در لیگ قهرمانان گل دوم تیمش را به ثمر رساند و نقش مهمی در پیروزی چلسی داشت.

گل اول چلسی را نیز خود تری از روی یک ضربه ایستگاهی به ثمر رسانده بود.

او در مصاحبه با سایت اختصاصی باشگاه چلسی گفت:" آنلکا فصل قبل بسیار درخشان بازی کرد. او یکی از بهترین بازیکنان ما در دو فصل اخیر بود. برخلاف چیزهایی که در مورد او شنیده می شود، او از شخصیت بسیار خوبی برخوردار است.

او با همه بازیکنان تیم به خوبی برخورد می کند و وقتی در اوج باشد، غیر قابل مهار است."

دیدیه دروگبا به دلیل محرومیت نتوانست در مقابل مارسی به میدان برود اما در دیدار این هفته مقابل آرسنال و بقیه دیدارهای چلسی در لیگ قهرمانان حضور خواهد داشت.

" ما از اینکه او به تیم بازمی گردد، بسیار خوشحالیم. این بسیار مهم است که بازیکنانی که به عنوان ذخیره نیز به جای او بازی می کنند، عملکرد خوبی دارند.

بازی مقابل آرسنال بازی بزرگی خواهد بود. تنها نکته مثبت بازی های پشت سر هم این است که وقتی در دیداری شکست می خورید تنها دو یا سه روز به نتیجه آن فکر می کنید زیرا خیلی زود بازی بعدی از راه می رسد.

حضور در این دیدار بسیار مهم است زیرا می توانید به هواداران نشان دهید که چگونه می توانید بازی کنید. این بسیار مهم است که بتوانیم در لیگ بار دیگر به جاده پیروزی بازگردیم."



سرمربی روبین کازان: مسی بخشی از میراث فوتبال استکوربان بردیف، سرمربی روبین کازان، در آستانه دیدار تیمش مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان، لیونل مسی را بخشی از میراث فوتبال معرفی کرد.

این ستاره 23 ساله در دیدار 10 روز قبل تیمش مقابل اتلتیکو مادرید از ناحیه قوزک پا دچار آسیب دیدگی شد اما گواردیولا او را در فهرست منتخب تیمش برای دیدار امشب قرار داد.

بردیف در گفتگو با خبرنگاران در کنفرانس مطبوعاتی امروزش گفت که امیدوار است مسی در دیدار امشب به میدان نرود اما استعداد ستاره آرژانتینی را مورد ستایش قرار داد.

" فکر نمی کنم هیچ مربی ای باشد که بخواهد مسی در مقابل تیمش به میدان برود. اولین واکنش من بعد از اطلاع از مصدومیت او این بود؛ خدا کند اتفاق مهمی نیفتاده باشد. بازیکنانی در سطح مسی، میراث فوتبال را به نمایش می گذارند. این بازیکنان موجب سرگرمی هواداران می شوند.

باید سطح حرفه ای گری کادر فنی باشگاه را که در چنین زمان کوتاهی او را بار دیگر آماده بازی کردند، مورد ستایش قرار داد. دیدن مسی در زمین ما، برای همه ما افتخار بزرگی خواهد بود.

بسته به اینکه مسی در این دیدار حضور داشته باشد یا نه، ما با ترکیب و استراتژی های مختلفی بازی خواهیم کرد."



مارادونا در روسیه؛ جلسه پنهانی با مسی؟دیه‌گو مارادونا، مربی سابق تیم ملی آرژانتین به روسیه رفته است. بارسلونا برای دیدار با روبین کازان در روسیه به سر می‌برد و لیونل مسی هم همراه تیم رفته است. شایعه شده که جلسه‌ای پنهانی بین این دو نفر برگزار خواهد شد و دیه‌گو که می‌خواهد دوباره مربی آرژانتین شود از مسی خواهد خواست از او حمایت کند.

دیه‌گو در مسکو است و قرار است کلکسیونی از ساعت‌ها را ببیند و در رویدادی خیریه شرکت کند. مسی 600 مایل آن طرف تر، در شهر کازان حضور دارد.

یکی از منابع نزدیک به مارادونا گفته: «دیه‌گو قصد رفتن به کازان یا رفتن به دنبال شکار را ندارد.»

مارادونا در این رویداد خیریه توپ را به اهداف مختلفی در 16 متری خواهد زد و زدن ضربه به هر هدف 25 هزار تا 300 هزار دلار به مبلغ خیریه ای که قرار است جمع شود اضافه می کند.  

خوسه گارسیا: کریوف، سرطان بارسلوناست؛پپ بیش از حد به کریوف وابسته استخوسه ماریا گارسیا،یکی از خبرنگاران ورزشی قدیمی اسپانیا در صحبتهایی در مورد اوضاع بارسلونا صحبت کرده :« گواردیولا مردی متعادل و باهوش است، البته او تیز نیست که واقعا فردی متفاوت است.ولی گواردیولا یک مشکل بزرگ دارد که بیش از حد به کرویف وابسته است.» او کریوف را به سان سرطانی برای بارسا می داند.

البته رئال مادرید نیز از انتقادات گارسیا در امان نمانده. گارسیا در ادامه صحبتهایش گفت:« پرس بدترین رئیس تاریخ باشگاه رئال مادرید است.در سی و هشت سالی که به عنوان خبرنگار ورزشی خدمت کرده ام،او بدترین،بی کفایت ترین،کم اعتبارترین و ناکاربردی ترین رئیسی بوده که در مسند قدرت رئال بوده است.»

روزنامه اسپورت کاتالونیا در چاپ امروز خود به انتشار صحبتهای گارسیا پرداخته .او در بخش پایانی صحبتهایش در مورد ژوزه مورینیو، مربی پرتغالی رئال گفت:« کسی باید به مورینیو توضیح دهد که مطبوعات مادرید چطور هستند و توجه او را به برخی نکات جلب کند ولی مورینیو خودش را خدا می داند و به خاطر مبلغی که برای جذب او پرداخته اند، به خودش حق می دهد. مشکل رئال در کسی است که در انتخاب مربی تصمیم گیری می کند.چرا که اگر رئال مربی ای را به خدمت می گرفت که تنها برای موفقیت به اینجا می آمد و نه برای دلشاد کردن سایرین، باید به هواداران توضیح داد که به او اجازه دهند تا کارش را انجام دهد»

نظرات 1 + ارسال نظر
بابایی۴ چهارشنبه 7 مهر 1389 ساعت 22:31 http://babaei4.blogfa.com

سلام بهتون تبریک میگم
کار دسته جمعی خیلی عالیه
به همشاگردیها سلام برسانید
موفق و سلامت باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد