DPSadegh News And Products

خبر گزاری برنامه ها و فعالیت های مدرسه ی امام جعفر صادق (ع) - غیر دولتی ( توسط بچه های پایه ی سوم )

DPSadegh News And Products

خبر گزاری برنامه ها و فعالیت های مدرسه ی امام جعفر صادق (ع) - غیر دولتی ( توسط بچه های پایه ی سوم )

بچه های اول و دوم تو این نظر سنجی تشریحی شرکت کنید

  نظر کلی خود را راجع به کلمه ی زیر بنویسید 

 

 

 

(تقلب) 

 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
ساناز یکشنبه 4 مهر 1389 ساعت 21:43 http://www.goldokhtar.sepehrblog.ir

با سلام
مفتخرم شما دوست گرامی را دعوت کنم به بازدید از این صفحه ی شگفت انگیز وبلاگم که مطمئنا در گذر زمان حقانیت و کیفیت ادعای مان را به وضوح درک خواهید کرد.
این وبلاگ در نظر دارد نرم افزار های کمیاب و نادر و بعضا قیمتی را بطور رایگان در اختیار کاربران حامی خود قرار دهد.
شما دوست عزیز نیز می توانید ضمن عضویت در وبلاگ و پیوستن به جمع حامیان از امکانات جانبی وبلاگ نظیر انیمیشن های طنز که محصول کمپانی های معروف می باشید دیدن فرمایید و از امکان دانلود مطالب آرامش بخش پاورپینت شده بهره مند شوید و به مطالعه ی برگزیده مقالات و نقد و خلاصه کتب بپردازید.
فکر می کنم سعی کرده ام نظر همه ی گروه
سلیقه ای را جلب کنم.
تبصره1:نخستین ارسال لینک دانلود نرم افزارها نیمه ی اول آذر ماه خواهد بود.
تبصره2:نرم افزارهای ارسالی با ضمیمه ی آموزش کاملا تصویری و جامع فارسی که توسط خودم بصورت پی دی اف شده تهیه می گردد عرضه خواهد گشت.
تبصره3:تبلیغات وبلاگ در صفحه ی اصلی می باشد
منتظر حضور سبزتان هستم.
موفق و پیروز و سربلند باشید[گل]

سلام!
کلمه ای است زیبا و دلنشین!
همه دوستش دارن!
خودم که خرخون مدرسه هستم کلی اینکارو کردم!
باور میکنید؟
عمرا"!
اما واقعا کار آسونی هستش حتی جلو چشم معلم!
همین دیگه حرف خاصی ندارم!
یکم وقتشو بیشتر کنین!

عباس دوشنبه 5 مهر 1389 ساعت 17:44

خوش مزه ترین کار دوران مدرسه است.

شوت سه‌شنبه 6 مهر 1389 ساعت 22:25

محسن سه‌شنبه 6 مهر 1389 ساعت 22:25

زیباست حس جاسوس بازی به ادم میده ولی دلهره اوره

ولی کیفش به اینه که جلوی معلم از این کرما بریزی.

< دوستش دارم>

masood چهارشنبه 7 مهر 1389 ساعت 17:55

هر چیزی به اندازه اش خوبه مثل شراپ تقلپ هم مثل همونه

پگاه پنج‌شنبه 8 مهر 1389 ساعت 00:51

کار درستی نیست ولی گاهی لازمه! یکم هم واسه خندست!

doci پنج‌شنبه 8 مهر 1389 ساعت 18:07 http://doci1.blogfa.com

salam
kalameyi khub vali emkan rado bargh dare va ye zare khatari
manzooram az rado bargh moaleme

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد